Tuesday, July 24, 2012

I found something neat!

I'M SO BORED. I was lookin' all over the net for fun stuff. I've found this neat site named Tumbles. It doesn't give a fuck about stepping on peoples toes. It ain't trying to be nice or hide the sex and gore of life. I LIKE IT!

So I decided to stay.

I ain't leaving here, boyos. I've got too much to do. It's a mean for shits and giggles. Just so I'm not BORED. I've been having fun leaving these things called Asks to people, too! This place is a keeper, kiddies. Have fun~ ;)

Monday, July 23, 2012


EHEHEHEHEH!!! I've done it. I've settled down. No it ain't with a wifey and kiddos yet, boys and gals. No fucking way! Got a place though. We settled for this run down, abandoned apartment. I got levels upon levels all for ME. AND MY GUESTS!

Now I'm bored. No running around or nothin. Just that chickie whose got her own life. Gotta fix that I think. What's a life, man? ;)

Josie opted for staying but we threw her into a motel some odd blocks away. Keeping her distant from our love shack. Ain't got no need for em coppers!

Saw a druggie earlier and followed him to the rest of his boyos and hoes. Hoes is the proper term, yeah? YEAH. Torn em to ribbons, let the boyo run off drugged off his arse. I had stuff to do, like pouring all that cocaine down one of the girlie's throats. Gotta make sure it stays down there, ya know. Had to stick my hand in as far as I could. Her reaction was PRICELESS! By reaction I mean the way she flailed and spasmed. ;)
That boyo I chased down, he didn't think it was a good idea to go into a crowd. Dumb fuck! Stuck in an alley with nowhere else to go. What can ya do? Kids just don't make it fun no more. There's no challenge. Got him from behind with a knife from one of the other DEAD boyos. Wedged it up under his ribs into that sweet sweeeeet spot. Boy did he squeal like the pig he is!!! I hugged him close and listened to every cry and breath until it all came to a stop. Threw him aside cause druggies don't provide the best meat to harvest. This was all just loads of fun!!

Bored bored bored. I don't like staying in this place. I like the farmhouse. Falling apart just so prettily! Got a torture space and a legit harvesting room. I even had a draining room! Oh this is madness. Eheheheheh!!!! MADNESS! HOW DO YOU LIVE LIKE THIS? IT'S SO BORING!
Killed a tourist recently and been playing with their camera. I think I got an idea to liven things up, boyos. :)
Got nothin better to do but write out that other stuff. Ain't got much of the attention span. Graves will do the boring stuff. Save me from wasting time.


Wednesday, July 18, 2012


I knew I forgot somebody~ ;) <3

As the smoke rises

Why is it titled that? Cause we were blown up. Kinda not really but sort of survived an explosive house. Eheheheheh!!! We've done lotsa things while we were gone, little sheep. That house was one of the first things, ya know. It tried to kill us in EVERY FUCKING ROOM! I liked it. Shame the place went up in smoke. That gets its own post soon! ;)

It was because of that place I've gotten into some toe tapping jams. Graves ain't too keen on me blasting away some tunes but fuck her like I always do. I DO WHAT I WANT. Got blown up and it gave me a craaaaving for some bbq. Nice and crispy. Took out a family and harvested them up. Ever had fried baby? Did ya know ya can use their little skulls as a baseball? It's true and fun! The more ya know, eheheh!!

I just go my way,
Living everyday!
I don't worry!
Worrying don't agree,
Things that bother you,
Never bother me!

Some bitch called the cops on me. By bitch I mean LeCroix and by cops I mean a swat team and by a swat team I mean a dead swat team. Mista Creevey paid her a visit and I laughed and laughed until he said hi to us. Then I sliced and diced and Graves teleported to another city. Twas fun while it lasted, eheheh. Haven't seen him again since. Close encounter though with mista freaky. Came back to where we've been bunking for the last few months. I've met a fine little lass who ain't got a clue of who I am but I know her all too well. We're having lotsa fun. Maybe I'll propose. HA!! Gotta take out the trash before I can do that though. ;)

Josie showed up a bit ago too. Did I forget to mention that? Couple of weeks after Mista Creevey. Little bitch grew up a bit, I was gonna stab her on sight but then thought no no no, this is too rich. That's an easy death. I think I wanna explore her fears. Nothin like having a meat shield when Mista Creevey comes walking over. Her screaming and crying will help me think and be a nice little bonus!

Don't ya worry, ya impatient fucks. I'm gonna give it to you all real good. All this stuff I mentioned is getting its own little individual posts. I promise. I'm just a bit short on time now, ya see. I got me a fine date. I sharpened my scythe just for it too! I wonder if she can handle this big boy, eheheheh!!! I miss talking to yous guys about murder. Gonna have to start that up again. :D


Thursday, April 5, 2012

East coast

Gallows insisted we stop at Dia's home on our travels across the East Coast. He had said it would be a good rest stop, even he is not so moronic to believe such things. It is one of the worst places, not because of the town but the Fears and our previous employer swim around the location. I am not so easily fooled, he wished to wait and see if his Dia would return. Over the course of a few days he realized she would not.

My companion found the letters he had sent her, unopened and layered in dust already. On the third day he visited her bedroom and lifted the sheet that covered the heart on the wall made in blood. It was missing, cut out from its very spot.

Gallows turned to me and his eyes smiled. No words were needed, he twirled his scythe and left the house with a skip to his step.

We continued moving along the East Coast and had a run in with the persistent ex officer. LeCroix fired a bullet aimed for Gallows' forehead, my shovel managed to deflect it. This woman is taxing, I teleport to her position and deliver blows that would cripple a man. LeCroix wills herself to stand and pushes human boundaries by adapting to my teleportation. I cannot repeat my attacks, she memorizes them on the first go and is able to counter alarmingly well. LeCroix's endurance is something her enemies should be wary of, not the wild look in her amber eyes.

There are only a few I've found capable of enduring myself in combat. I do not say that arrogantly but out of experience. My bones do not break as easily as Gallows. Neither do hers. I was forced to dislocate her shoulder, pin her beneath my boot, and knock her unconscious to cease her attacking. That was only after we were locked in combat for nearly ten minutes, neither of us to the point of exhaustion. It had to end before fatigue even began. Even her human head could not hand a blow from my shovel.

Gallows does not understand the severity of the situation when it comes to the ex officer. She has slain our fellow proxies that chase us, ones we miss. It isn't a simple lucky streak. He does not understand she's trained in combat to the fullest extent. On numerous accounts she should have been within the hospital, instead she stitches herself back together and continues pursuing us.

I have not allowed this woman to get close enough to Gallows, despite his displeasure. She would surely break a bone or two and we cannot afford that. I have taken a number of bullets from this one. My companion may not acknowledge her as such but the truth of the matter is she is a threat.

Onto another threat, Mister Creevey. The amount of emails we have received is alarming. It is similar to a poltergeist growing progressively more aggressive. I informed Gallows being on the East Coast is a poor idea. We know he is coming for Josie, who is still present with Shady in New Jersey. We are too close for comfort to the region at the moment. He continues not to care or listen to my logic and insists he knows what he is doing.

We have come to a city which will remain anonymous. It has been quiet here so far, a few occasional proxies but not as many as before. LeCroix has yet to be able to find us. This city is large and neighbors a few others as well as some towns. It is a good place to seek cover for the moment, but I do not trust us within such close distance to that girl.

It seems from Shady's post she has begun receiving messages from Mister Creevey, after refusing to relinquish her hold on Josie. The girl apparently is also receiving emails in a similar fashion to us. Their odds are not good, I expect a gory demise.

Gallows has been going out on his own, not just for food either. I cannot leave for obvious reasons, a disguise doesn't help when one's face is scarred beyond repair. I remain in this vacant location patiently or follow from a distance. He met a woman and began talking to her casually. It is a curious situation in regards to the woman, he has yet to kill her. I am assuming he needs a distraction beyond murder while we are taking refuge here. He has continued to cross her path, both accidentally and on purpose since we have arrived.

I have taken out any proxies in the vicinity to him, otherwise we remain illusive to them to not give away our position. The sooner we return to our blackened city, the better.


Monday, March 19, 2012

Skipping across the country!

Got a nice surprise, a lady really wants me. DEAD. EHEHEHEH!!! LeCroix is one meaaaaaan bitch. Knows how to pull a trigger. Graves nearly let a shot pass on by her, almost got me a ticket straight to hell! I hate this girl but she's so much fun. She's so mad at me, eheheh! Guess she really loved that uncle of hers. Don't she know that she can still love him? All she has to do it stitch him up, he'll be whole again.

I tried to tell her that and she shot me. Hehehe, set Graves off that it did, dumb bitch. Couldn't match teleportation cause she can't teleport! Scary thing though kiddies, this chick is strong. Caught Graves' shovel and fought her for it. Got it and even cracked Graves in the head with it, eheheheh!!! Knocked that hankie right off her face. LeCroix was on her back a second later, unconscious with a sprained arm and almost a broken neck. ;)

If looks could kill, am I right or am I right? Graves ain't amused by this one. Don't like the girlie one bit. I guess she just isn't used to having a challenge. How can some chick bring her a challenge, I don't know. It's fun, they fight mercilessly when LeCroix catches up.

Uh oh, bitch. You're a bit behind now. Last one beat ya down a bit, huh? Hurry the fuck up! FIND ME FIND ME FIND ME! I ain't done with ya yet. Eheheheheheh!!!

How are y'all? Good? GOODIE! I don't give a fuck! How many people died since I last was here? A lot? I HOPE SO! Dia ran off, boo. Gotta find her sometime, our last visit was so much fun~
JOSIE! Giiiiirl, you know you can't hide there forever. I got a nice letter from Mister Creevey, don't think he's in the city no more. Guess who is number one on the list? YOU. AHAHAHAHAHAHAHA, YOU'RE GONNA DIE! With that Lady of yours too, hehehehe. ALL HER PEOPLE. Ahhh~
Graves doesn't like me mentioning it. Thinks it's not a good thing. It's a GREAT thing if you all get killed, she's the crazy one.

We've been running still, no idea where we are. Some place named Texas, it's really hot. I like it. Found a pretty girl, cut her open and took something precious. Peeled her skin off, she looks a lot prettier now. Dia would look pretty like this. HELL, she's pretty already! :)
Some people are missing from Texas, Graves mentioned I shouldn't leave things out in the open. LeCroix and Mister Creevey will hunt us all the faster. Such a bore she is, doesn't get that's the thrill of it!

Oh well. We ended up in this wide open space under the sun. Desert terrain, weren't a lotta cars around. Hot as hell though, cooked some of the flesh and organs I harvested on the side of the highway in my boxers. That was fun. Pretty nice tan~ eheheheh!! Half of it is sunburn.
Snakes taste good too, found a couple of em and pissed em off. They cook real good. STIR FRY ANYONE?

Graves wants us to keep going west. So I'm gonna make us go east. She ain't happy about it but no fucks are given. Maybe we'll visit a beach, lots of people go to beaches. Never seen an ocean before, wonder how seafood tastes. Ya know, killing people in the sea. EHEHEHEH!!! I'm a riot.


Friday, February 17, 2012



I heard some black guy say that. This world is pretty crazy still though. Eheheheh!!! I LIKE IT! Graves don't trust a damn thing but that ain't any different from normal.

Oh yeah, haven't been around much have I? Eheheheh. I know y'all missed me. How could you not???
Been busy, what can I say? Ain't got access to these computers like I did back home. Hell, those computer stores don't got ones that are even on for internet access! Useless people. Those cafes are useful that have em, we get kicked out before I can even get on here.

Updating you guys wasn't a priority. I'll be nice and run ya through the last couple months.

Fright Night was the best thing!!! TheAdvocate sure knows how to throw a party~ there was lots of blood and fire. He sure knows how to make a guy swoon. Platonically, course. We all know Dia has been winning me over, eheheheh!! Ain't that right baby? Aw yeah, we had us a good time during Fright Night. Mighty fine dancer even when drugged. That was later though, came after watching Josie stumble into EVERY SINGLE TRAP cause she's so clumsy. Ain't that right, girlie? Eheheheh!!! It was so good to see Ferus again, he's a nice guy. ;)
Shady threw a fit. We had a bit of a dance all our selves. Good ole fashion stand off. That made me giddy. Lass didn't even fuckin flinch! Just means I gotta work a little harder.

There was cutting and dancing, innuendo too~ oh don't be shy, Dia. You weren't shy back at the house. She has a nice room. Me and Graves were fortunate enough to force em to let us stay. By em I mean Shady and Josie were with our Dia. Ya know what it's like to be in a house with four women? WONDERFUL! Graves is a servant, Josie cowers if I look at her, Shady tries to stab me, and the love of my life does everything and more!! Y'all know what I mean there. ;)

We did the horizontal monster mash, gave her some nice little marks to remember me by. <3
Course Ferus had to come by the next day and ruin it. Come on, man. I was just telling ya how happy I was and ya gotta get all serious. No fun~ eheheheh who am I kidding? That was loads of fun! No hard feelings there, boyo. Gotta do what ya gotta do. Gotta give ya props, Graves came back without a scratch. Dunno what happened but glad it ain't bad. OR AM I? COME ON, A LITTLE FUCKIN BRUTALITY WOULD HAVE BEEN GREAT. Did more damage to the house. Eheheheh no complainants though, boyo.

Blew up a chunk of Dia's town, eheheh. That was fun. Killed a chief of police and a bunch of his officers. Here's the kicker, his niece is now chasing us. She gets pretty close before we slip away. Chick's name is LeCroix, don't think she knows about this blog stuff yet. EHEHEH!!!!! SHE'S SO MAD. "Oh you killed my uncle! BOO HOO!!!" AHAHAHAHAHAHAHA!!
Fuck her.

Gonna see how far she's willing to go. :)

Been running since Dia's. The bald fucker keeps popping up, trying to kill us. Graves says it's because we left our jurisdiction. Shit on that, I say. Running from my boss, his bitches, Mister Creevey says he's going to leave to come out here and play. IT'S SO ANNOYING AND FUN. I CAN'T DECIDE WHICH I FEEL MORE STRONGLY. Killed so many bitches it ain't even funny. Wait, course it is! AHAHAHAHAHA!!!!

We've been hopping around to say the least. Dunno where to go in the world, just keep switching towns and cities. Got nowhere to go. Least the grub is good. So many people to eat. I got my handy cooler here and I love the thing. Mighty fine use of science right here!!

Dia, will you ever be able to forgive me? Ah, hell who am I kidding? Burning down a lot of your town was FUN! I'll bring flowers. Girlies like flowers, ya? We'll have a date. I'll take ya out and we can catch us a live one for dinner. I'll show ya how to gut and harvest long pig, babe. Cooking it just right too and all that fun stuff. We'll have a good time. <3

I find it easier to kill everyone in these cafes or stores to use the computer. Beats getting yelled at. "You can't bring that thing in here!" one chick said pointing at my scythe. I laughed at her stupidity for trying to tell ME what to do. Cut her in two, Graves locked the door and shut the blinds. We had a murder party. I pretended to ice skate across the bloody floors, it was really fun~

Well we can hear the sirens coming now. Gotta run. Till next time! ;)